donderdag 22 april 2010

De eerste stap

Eigenlijk is het opzetten van dit blog al de tweede stap, de eerste was het cadeau voor mijn 45ste verjaardag. Nicky gaf me een workshop bonbons maken bij 'Bontekoe Chocoladekunst' in Schiedam. Toen ik net de naam ging checken op hun website zag ik dat hun site er bijna net zo uitziet als het basistemplate dat ik voor dit blog gekozen heb. Zie hier de beroepsdeformatie en de competitiedift.



Ik ben een beetje dubbel in mijn verwachtingen van de workshop. Enerzijds ben ik erg eager om nu eindelijk eens kennis te maken met de wereld van de chocolatier, anderzijds ben ik bang om tussen melige, knoeiende huisvrouwen met plastic weggooischorten te belanden. Ik las dat er geen vulling zal worden gemaakt dus wat dan wel, daar ben ik benieuwd naar. Maar het is de eerste stap naar mijn droom om een chocolatier te worden of in ieder geval de eerste stap om te onderzoeken of het mijn droom is om chocolatier te worden. De eerste mei is het zover, ik verheug me er erg op!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten